جستجو کردن

بورسیه‌های دانشگاهی استرالیا

0
(0)

🔸بورسیه بین المللی دانشگاه سیدنی

این بورسیه از جانب دانشگاه سیدنی برای دانشجویان بین‌المللی دوره کارشناسی‌ارشد و دکتری تعلق می‌گیرد. مبلغ پوشش این بورسیه ۳۵۶۲۹ دلار امریکا در سال است.

🔸بورسیه بین المللی دانشگاه مکواری

این بورسیه به دانشجویان بین‌المللی مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس این دانشگاه پرداخت می‌شود. دانشجو‌ی متقاضی این بورسیه باید شرایط رزومه بسیار خوب و سطح تحقیقاتی بالایی را داشته باشد. مبلغ پوشش این بورسیه ۱۰۰۰۰ دلار امریکا در سال است و شرایط تمدید را ندارد.

🔸بورسیه تحصیلی دانشگاه گریفیت

این بورسیه به دانشجویان مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس این دانشگاه و به دانشجویان بین‌المللی پرداخت می‌شود. مبلغ پوشش حمایتی این بورسیه شامل ۵۰ درصد پرداخت شهریه دانشجو است. برای این بورسیه دانشجو باید شرایط رزومه و زبان انگلیسی بسیارخوبی را داشته باشد.

🔸بورسیه تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملبورن

این بورسیه به دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه ملبورن و به ۶۰۰ دانشجوی بین‌المللی و بومی ارائه می‌شود. مبلغ این بورسیه برای دانشجویان خارجی ۳۰۰۰ دلارامریکا، کمک هزینه جابجایی و اسکان به دانشگاه ملبورن پرداخت می‌شود.

🔸بورسیه تحقیقاتی ممتاز دانشگاه آدلاید

این بورسیه برای دانشجویان مقطع لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه آدلاید و به دانشجویان بومی و بین‌المللی ارائه می‌شود که بسیار رقابتی است. مبلغ این بورسیه ۵۰ درصد از شهریه رشته را پوشش می‌دهد. هر کدام از دانشکده‌های این دانشگاه، می‌توانند دو دانشجو را با این بورسیه پوشش دهند.

🔸بورسیه تحقیقاتی استرالیا در دانشگاه فلیندرز

این بورسیه در قالب طرح تربیت محقق دولت استرالیا (AGRTP) در دانشگاه فلیندرز، برای ۵ دانشجوی بین‌المللی ممتاز و دارای پیشینه تحقیقاتی بالا و در دو مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری ارائه می‌شود. مبلغ این بورسیه ۲۸۵۹۴ دلار امریکا درسال است که شهریه دانشجو را کامل پوشش می‌دهد. ضمن اینکه این بورسیه مبلغی در حدود ۱۴۸۵ دلار امریکا برای هزینه سفر و انتقال به استرالیا به دانشجو پرداخت می‌کند.

🔸بورسیه تحصیلات عالی دانشگاه چارلز داروین

این بورسیه به دانشجویان بین المللی مقطع لیسانس و کارشناسی‌ارشد که دارای شرایط آکادمیک بسیارعالی و پیشینه تحقیقاتی خوبی هستند ازجانب دانشگاه چارلز داروین داده می‌شود. مبلغ حمایتی این بورسیه، پوشش ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد هزینه شهریه برای دانشجو است.

🔸بورسیه بین المللی دانشگاه نیوساوت ولز

این بورسیه به دانشجویان بین‌الملل مقطع لیسانس و کارشناسی‌ارشد که در دانشگاه نیوساوت ولز و در دوره‌های تمام وقت تحصیل می‌کنند، پرداخت می‌شود. مبلغ این بورسیه ۲۰۰۰۰ دلار امریکا برای پرداخت شهریه است.

امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *